Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 lipca 2011

Urlop

Jadę odpocząć. Będziemy w górach, i mam nadzieję, że pogoda dopisze. Dziś nad ranem była okropna burza. Mdlałam, ze strachu. Mam nadzieję, ze Wy jesteście odważniejsze.
Chciałam Wam życzyć pięknych dni, i wspomnieć, że upolowałam ostatnio sporo pięknych rzeczy. Między innymi bańki szklane, lecznicze w 3 rozmiarach/ modelach. Są super. Cześć zostanie świecznikami, część mini-wazonami a reszta...No, okaże się ;)
Jedno zdjęcie, niestety w kiepskiej jakość, na zobrazowanie pomysłu "bańkowego"  Poprawię się po urlopie:)

Pięknych dni życzę, i do poczytania !

1 komentarz:

  1. Miłego odpoczynku! Ja się w nocy na burzę przygotowałam, ale całe szczęście nie przyszła. Też strasznie się boję. Fajna dekoracja z tych baniek. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń