Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 marca 2011

Kilka drobiazgów i małych radości.

Kilka rzeczy które mnie szczególnie cieszą.
W sobotę odwiedził nas Pan Stolarz. Mam drzwiczki! 
Co prawda  na razie tylko z jednej strony, ale kuchnia od razu inaczej wygląda:) 
Szczególnie podobają mi się uchwyty. Są moją wielką radością, gdyż mam słabość do motywów kwiatowych, szczególnie tych drobnych i w towarzystwie porcelany.
Dokładam więc zbliżenie plus kilka zdjęć drobiazgów, które tworzą klimat, an którym mi zależy.




Dużo słońca, dużo powietrza i dużo lekkości! Stąd biel, i stonowane kolory, i wspomnione wyżej motywy kwiatowe w dodatkach. 


Dobrego dnia! :)

2 komentarze:

  1. To świetne uczucie otaczać się tym co się lubi! Podoba mi się wazonik na ostatnim zdjęciu. Sama go popełniłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety taka zdolna nie jestem. Upolowałam na wyprzedaży w almi decor, co też jest niezłym wyczynem ;))

    OdpowiedzUsuń